Algemene Voorwaarden

  • Deze aanbieding is geldig voor de mogelijke aankomstdata in de periode van 2 t/m 24 mei 2022 en 1 september t/m 19 oktober 2022. Aankomst is zowel doordeweeks als in het weekend mogelijk.
  • Voor deze aanbieding is een beperkt aantal blokhutten beschikbaar per aankomstdatum. Bekijk de actuele beschikbaarheid via touchreizen.nl
  • Check vooraf de beschikbaarheid op touchreizen.nl
  • Uiterste boekings- en verzilverdatum: 28 februari 2022. Na 28 februari 2022 is het niet meer mogelijk kosteloos te wijzigen of te annuleren.
  • Per boeking dient minimaal 1 reiziger uit het reisgezelschap 18 jaar of ouder te zijn.
  • De hoofdboeker hoeft geen onderdeel te zijn van het reisgezelschap. De hoofdboeker moet wel 18 jaar of ouder zijn. Let op: Per boeking dient minimaal 1 reiziger uit het reisgezelschap 18 jaar of ouder te zijn.
  • Geef bij boeking alle personen van je reisgezelschap op, zodat je bij aankomst voor iedereen in je reisgezelschap de 3-daagse entreetickets ontvangt. Ter plaatse kunnen geen personen meer aan de boeking worden toegevoegd.
  • Per blokhut mag één kind t/m 2 jaar, welke nog 2 jaar is op de dag van aankomst, gratis worden meegenomen bovenop het maximaal aantal personen van het gekozen arrangement (4 of 6). Dit kind mag ongeregistreerd mee en hoeft niet opgegeven te worden bij de boeking.
  • Een kinderbedje (voor kinderen t/m 2 jaar) kun je aanvragen tijdens het boeken van je verblijf. Per blokhut kun je maximaal 1 kinderbed aanvragen. Let op: het aanvragen van een kinderbed is mogelijk t/m 30 dagen voor aankomst. Ben je vergeten een kinderbed te selecteren? Klik dan onder aan deze pagina op ‘Veelgestelde Vragen’. Onder de vraag ‘Hoe kan ik een kinderbed aanvragen?’ kun je lezen hoe je een kinderbed aan kunt vragen.
  • Alle vouchers zijn inclusief: reserveringskosten, bedlinnen, handdoeken en toeristenbelasting, toegang tot beide Disney® Parken, alle attracties en shows, Extra Magic Time, ontbijtpakket voor alle reizigers vanaf 3 jaar (op dag 2 en 3), parkeren bij je blokhut en bij de Disney Parken en wifi bij Disney’s Davy Crockett Ranch.
  • De aanbieding geldt uitsluitend voor nieuwe boekingen. Indien op de door jou gekozen aankomstdatum de aanbieding niet beschikbaar is, kies dan een andere aankomstdatum.
  • Deze aanbieding is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen.
  • De voucher is niet inwisselbaar voor geld, een ander entreebewijs of anderszins.
  • Het is niet mogelijk om onverzilverde en/of verzilverde codes retour te brengen en/of te annuleren.
  • De aanbieding is geldig voor de Trapper blokhutten, op basis van beschikbaarheid, op het moment van reserveren zoals aangegeven in het reserveringsysteem.
  • Het arrangement is op basis van logies en ontbijt. Andere maaltijden zijn niet inbegrepen.
  • Je verblijf is inclusief accommodatie en onbeperkt toegang tot de beide Disney Parken voor iedere dag van het verblijf.
  • Je ontvangt de tickets voor beide Disney Parken op vertoon van de boekingsbevestiging (ontvangen in de bevestigingse-mail na boeking) bij de receptie van Disney’s Davy Crockett Ranch. Je kunt aankomen op elk moment van de dag. De blokhut is beschikbaar vanaf 16 uur op de dag van aankomst en dient verlaten te worden vóór 11 uur op de dag van vertrek.
  • Voor deze aanbieding geldt een minimum aantal boekingen per aankomstdatum. Indien de reis niet doorgaat omdat het minimum aantal boekingen niet is bereikt, kun je bij beschikbaarheid een alternatieve datum in dezelfde prijscategorie uitkiezen of je reis annuleren met een volledige terugbetaling.

Parkeren en Vervoer

  • Parkeren is inbegrepen in de prijs. Er is één parkeerplaats beschikbaar bij de blokhut. Overige auto's kunnen kosteloos op de centrale parkeerplaats op de ranch geparkeerd worden.
  • Er is
    geen
    shuttle service naar de Disney Parken van de Davy Crockett Ranch. Vervoer naar de Disney Parken is op eigen gelegenheid. Parkeerkosten bij de Disney Parken zijn ook inbegrepen in de prijs (voor alle auto's). Hier hoeft niet extra voor betaald te worden.
  • De Disney’s Davy Crockett Ranch is alleen per auto bereikbaar.

Rolstoelvriendelijke Blokhut

  • In de rolstoelvriendelijke blokhutten kun je met maximaal 5 personen verblijven.
  • Op de Disney’s Davy Crockett Ranch zijn rolstoelvriendelijke blokhutten beschikbaar. Het aantal hiervan is beperkt en kan daarom niet gegarandeerd worden. Aanvragen dienen per mail ingediend te worden via tickets@touchincentive.com. De beschikbaarheid kan pas worden gecontroleerd na de boeking. Mocht er geen rolstoelvriendelijke blokhut vrij zijn, dan wordt de boeking geannuleerd en de betaling gerestitueerd.

Overig

  • Huisdieren zijn niet toegestaan in de blokhutten en ook niet in de parken.
  • Kijk kort voor jouw vertrek op https://www.disneylandparis.com/nl-nl/attracties/#/disneyland-park,walt-disney-studios-park/ welke attracties tijdens jouw bezoek geopend zijn.
  • Sommige restaurants, boetieks, zwembaden, faciliteiten, belevenissen, shows of evenementen zijn mogelijk niet beschikbaar of kunnen worden gewijzigd, afhankelijk van de ontwikkeling van de veiligheids- en gezondheidsmaatregelen en de aanwijzingen van de overheid of andere redenen (inclusief maar niet beperkt tot slechte weersomstandigheden of renovatie). Promotiematerialen laten de huidige operationele richtlijnen en veiligheids- en gezondheidsmaatregelen (zoals het verplicht dragen van een mondkapje voor gasten vanaf 6 jaar en afstandsmaatregelen) niet zien. De Franse overheid heeft de invoering van een vaccinatiebewijs (pass vaccinal) aangekondigd vanaf 24 januari 2022 voor alle gasten vanaf 16 jaar en ouder, om toegang te krijgen tot vrijetijdsactiviteiten, waaronder Disneyland Paris. De exacte regels worden binnenkort bekend gemaakt door de Franse overheid. Officiële informatie over het vaccinatiebewijs vind je op de website van de Franse overheid.

    In de tussentijd is een coronabewijs (pass sanitaire) verplicht voor alle gasten ouder dan 12 jaar en 2 maanden om de Disney Parken, de Disney Hotels en Disney Village te bezoeken. Bekijk onze gezondheidsmaatregelen voor meer informatie over het coronabewijs, vaccinatievereisten en testmogelijkheden.

    Gezien de huidige situatie en de laatste maatregelen van de Franse overheid, is ons aanbod aangepast.


Wijzigings- en annuleringsvoorwaarden

Toevoegen, Wijzigen of Verwijderen van Reizigers of Wijzigen van Aankomstdatum

Wens je een wijziging aan te brengen in je boeking? Klik dan op de ‘Bewerk boeking’ button die je kunt vinden onder aan de boekingsbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen. Via die link kun je opnieuw het boekingsproces doorlopen. Hier kun je nieuwe reizigers toevoegen of bestaande reizigers verwijderen, de huidige informatie aanpassen of van aankomstdatum wijzigen*. Rond de boeking opnieuw af. Zodra je de boeking opnieuw af hebt gerond wordt automatisch de aangepaste boekingsbevestiging verstuurd.


* Let op: het verwijderen van reizigers uit de boeking is mogelijk tot 7 dagen voor aankomst. Na deze periode is het verwijderen van het aantal personen niet meer mogelijk. Het wijzigen of toevoegen van reizigers is mogelijk tot 14 dagen voor aankomst. Na deze periode is het wijzigen of toevoegen van het aantal personen niet meer mogelijk. Het wijzigen van de aankomstdatum is mogelijk tot 28 februari 2022 mits er sprake is van beschikbaarheid van een alternatieve aankomstdatum. Na 28 februari 2022 is het wijzigen van de aankomstdatum niet meer mogelijk en zijn de op dat moment van kracht zijnde wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van toepassing.


Het is niet mogelijk meer reizigers toe te voegen dan is opgenomen binnen het aangeschafte arrangement, ook niet tegen bijbetaling. Heb je voor 4 personen een arrangement aangeschaft, dan is het niet mogelijk meer dan 4 personen aan deze boeking toe te voegen.


Voorwaarden omtrent het Wijzigen of Annuleren van Aankomstdatum

Nadat je de boeking hebt afgerond via touchreizen.nl gelden de volgende wijzigings- en annuleringsvoorwaarden:


  • Het wijzigen van de aankomstdatum is mogelijk tot 28 februari 2022 mits er sprake is van beschikbaarheid van een alternatieve aankomstdatum. Na 28 februari 2022 is het wijzigen van de aankomstdatum niet meer mogelijk en zijn de op dat moment van kracht zijnde wijzigings- en annuleringsvoorwaarden van toepassing.
  • Na het aanschaffen van een arrangement voor 4- of 6 personen is het niet mogelijk te wijzigen van arrangement.
  • Het afsluiten van een annuleringsverzekering is uitsluitend mogelijk via een externe partij. Dit is niet mogelijk via Disney, Albert Heijn of een andere bij deze actie betrokken partij.
  • Als je jouw verblijf moet annuleren worden hiervoor onderstaande annuleringskosten in rekening gebracht. Je kunt hiervoor zelf een annuleringsverzekering afsluiten met een externe partij zodat je annuleringskosten worden gedekt in het geval van ziekte (waaronder Covid-19) of overlijden. Bekijk hiervoor de verzekeringsvoorwaarden van de door jou gekozen verzekeraar.

In het geval van een gedeeltelijke of volledige annulering van de boeking zullen de volgende annuleringskosten in rekening worden gebracht:

  • Annulering tussen de bevestiging en 95 dagen voor aankomst; 25% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 94 en 45 dagen voor aankomst: 50% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 44 en 30 dagen voor aankomst: 75% van het totaalbedrag
  • Annulering tussen 29 en 0 dagen voor aankomst; 100% van het totaalbedrag

Wens je de boeking te annuleren? Neem dan contact op door een e-mail te sturen naar tickets@touchincentive.com en vermeldt daarbij de volgende informatie


  • Het ‘Reserveringsnummer Touch Travel’, te vinden in de boekingsbevestiging die is verstuurd na te hebben geboekt via touchreizen.nl;
  • De aankomstdatum.